Zwroty i reklamacje
Zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem skrzynki mailowej lub połączenia.
Zwroty
Masz 14 dni od otrzymania przesyłki na zwrot produktu. Aby to zrobić, wypełnij formularz, podając:
✅ Imię i nazwisko
✅ Adres e-mail
✅ Numer zamówienia
✅ Data zakupu i otrzymania produktu
✅ Telefon kontaktowy
✅ Nazwa produktu i ilość sztuk
✅ Powód zwrotu (opcjonalnie)
📩 Po zgłoszeniu otrzymasz potwierdzenie i instrukcję zwrotu.
📦 Odeślij produkt na adres: Graniczna 51, 44-105 Gliwice
⚠️ Nie przyjmujemy paczek za pobraniem – zwrot środków realizujemy po otrzymaniu przesyłki.
💰 Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni tą samą metodą płatności.
Reklamacje
Jeśli produkt jest wadliwy, masz 2 lata na zgłoszenie reklamacji. Wypełnij formularz, podając:
✅ Imię i nazwisko
✅ Adres e-mail
✅ Numer zamówienia
✅ Opis usterki
📩 Po zgłoszeniu otrzymasz instrukcję dalszego postępowania.
📦 Odeślij produkt na adres: Graniczna 51, 44-105 Gliwice
🕒 Rozpatrzymy reklamację w ciągu 14 dni i poinformujemy Cię o decyzji.
📞 Masz pytania? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy! 😊
IG.com/kosiarkobot
FB.com/Kosiarkobot